2008-04-17

Godmorgon!
eller kanske godmiddag. vaknade typ för en halvtimme sen. riktigt skönt att få sova för en gång skull. har varit upp innan kl nio varenda morgon denna vecka. gosh, vad ansträngande det låter, ellerhur? (: det är det också.
idag blir det inte så mycket fluffens. håller på att städa lite eftersom att här ser ut som ett bombnedslag. men tar min vardagliga morgonskaffestund för tillfället.  sen blir det väl att fortsätta.

var på arbetsintervju igår, som jag faktiskt gick riktigt bra. så hon hör av sig nösta vecka, för dom var tvugna att kolla med schema och såhär. kan faktiskt vara riktgit bra att jobba där, speciellt innan man ska in och läsa och såhär. har varit på komvux och i oktober börjar jag läsa till undersköterska. och tro det eller ej, men tycker faktiskt det ska bli riktigt kul att börja i skolan igen.

beeh, tja. annars händer inte så mycket. ska la städa lite halvfärdigt, sen kolla på top model. kollade färdigt på cycle nio igår. någon som vill veta vilka dom två finalisterna är, eller vem som vinner? ;) jag visste vem vinnaren var redan när jag såg henne i första programmet, och har vetat det hela vägen genom hela tiden.  nu väntar jag bara på att avsnitt nio ska komma från säsong tio så jag kan fortsätta kolla på det, men ikke. det tar ju en jeavla tid. så får la sätta på en gammal säsong och kolla på!

so long suckers.


Kommentarer
Postat av: helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)

2008-04-17 @ 13:46:50
URL: http://helsingborgstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0