2008-04-21

Godmorgon godmorgon!
& idag är jag uppe med tuppen. de du. väntar på att mitt kaffe ska bli klart och väntar på att maria ska ringa. ska ut och promenera lite, väldigt mysigt :)  ehm, tja. helgen. jag och danny körde till kristanstad i fredags hem till maria och magnus. spelade lite wii, käkade pizza och allmänt sådant mysigt. på lördagsmorgonen var det upp och stutsa kl 07,00 för att göra sig iordning, hämta upp dannys kusin jennie och hennes sonm philip för att sen åka till karlskrona eftersom danny & ida skulle tävla. blö för att sitta i en bil till karlskrona kl 8 på morgonen, det är jag gärna förutan. men på tävligen var dom mycket duktiga, fast det tyckte visst inte domarna. men för andy & emma gick det bra, då dom kammade hem en 3:e plats. congrats.
sen var det bara att dra hem igen. ännu mer bilåkande, men väl hemma var vi så slut att det blev soffan och en superdålig film! five across the eyes, någon som sett den?  handlar om 5 ungdomstjejer som ska åka hem från en fotbollsmatch. dom blir jagade av någon psyktant. hela filmen handlar om när dom försöker rymma från henne, i bilen, i en skog.
igår, söndags. var hos kusin sandra på lite kalas. 17 år, grattis.

idag. sara, uppe klockan halv nio. ohyes. lite halvt städning. sen ut och promenara lite med maria & ronja.

SO LONG FUCKERS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0