ENGLA.

Godmorgon!
Igår skickades det runder ett sms för lilla Engla. Fick sms att man skulle skicka sms vidare för att hedra engla. hur mycket heder ger det henne egentligen genom att vi skickar ett sms till varandra?  menar inte att vara kall och okänslig för det känns ju verkligen som det när man sätter sig emot, men jag hedrade engla och hennes familj genom att tända ljus klockan nio i mitt fönster. folk kanske kan känna med och se det som heder att vi skickar runder sms för att hedre henne och hennes familj. vi hedrade då engla på vilket sätt vi ville.

vi känner inte engla och hennes nära & kära. men vad jag lider med dom. varje gång jag läser artiklar, kollar på tv eller pratar om det så kommer gåshuden och det dära tänk om fram. .. läste att anders eklund varit på hallandsåsen när han blivit tagen. jag vet inte om det var denna gången han blev tagen, eller om han blev tagen för någon av alla sexbrott han utfört. men tänk vad närma det är oss. bara det gör att man inte kan tänka på det mer. anders eklund förtjänar ingenting annat än att leva sitt liv bakom lås och bom och ska inte komma utanför grindarna. och samtidigt som han sitter där ska han få känna på hur det känns att bli stympad med smörkniven jag har gjort i träslöjden en gång i tiden! anders eklund, det är det största jävla svin någonsin och du förtjänar verkligen inte ett liv på denna jord. hur kan man utsätta andra människor för att du ska få din jävla njutning? lena handen? prova. eller du vill inte ens ta i dig själv. nej förstår det så som du ser ut. ooh, bara känner massa agg väckas. men kan man göra något. man kan inte mer än att skänka en tanke till englas familj.
mina tankar går till englas anhöriga, vila i frid.


Kommentarer
Postat av: JB

Gjorde Du som 1000-tals andra svenskar igår?

http://vastertorp.blogg.se/1208237833_ljuset_fr_engla.html

2008-04-15 @ 09:40:14
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0