förändring.

en lagom förändring kan man kalla det när man gått från findus till åsgården. provjobbade min första dag igår för att gå bredvid och har en dag jag ska gå bredvid ikväll. sen var det väl inte riktigt planerat att jag skulle börja jobba från den 5 maj eller vad det var, men fick ett samtal nu i morse att jag börjar redan imorgon och jobbar på fredag också. tacka och ta emot :)  ett ställe där jag verkligen trivs på!
idag, så blir det lite städning. sen åker jag och helena till maria för att ta en liten fika innan jobb. jobbar förvisso inte mer än från kl 4-20,30 så det är ganska så skönt. sen jobb imorgon förmiddag också. skulle egentligen varit på en intervju på statoil, men tror att jag får dissa det faktiskt.
fredag; malmöstad med linda! trött på vanliga helsingborg när det kommer till shoppingstad. känner till det utan & innantill så det blir malmö. sen jobba på kvällen.
menmen, städning nu!
so long suckers.image4

Kommentarer
Postat av: :)

Åsgården? Var ligger det?

2009-05-14 @ 15:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0