hello!

uh, jag är vaken. jaja! 
igår, kom min älskade nina hit och klippte oss. mycket fint sweetheart. sen blev det pizza på det och lite softelerier. idag ringde dom och väckte mig från åsgården och jag börjar gå bredvid nästa vecka. fasen vad härligt. men har faktiskt inte tänkt på att då har jag nästan varit arbetslös i en månad. vad har jag gjort hela denna månad? ingen som vet ingen som vet. men iallafall så börjar jag gå bredvid nästa vecka. och då går man bredvid ett mårgonpass och ett kvällspass. räcker det? jag har aldrig jobbat på ett äldreboende. visst, ja kanske vill och har intresse för det, men bara för det behöver man kanske lite mer tid än 8 timmar sammanlagt och dra in allt som behövs dras in! men det löser sig sa kärringen som sket i vasken.
fredag idag. jag vaknade vid ungefär kl 06.00 i morse och hade ett värsta ryck att jag måste sluta röka p g a jag kan få gula tänder. sant sant att jag får,. men ett ryck klockan sex på morgon? aja, hoppas ni inte begär för mycket av mig, för det är jag. har funderat på att sluta röka. eller rättare sagt jag ska sluta röka. men måste bara sätta en dag. har faktiskt varit riktigt duktig nu den senaste veckan. på förmiddagen  har jag knappt rökat någonting alls. har varit uppe sen nio och tar min första cigg vid ibland 2-3 tiden. menmen ! bestäm ett datum till mig? annars skjuter jag bara upp det hela tiden.

ska åka till kristianstad sen när danny kommer hem. han och ida ska tävla imorgon i karlskrona. samling klockan halv tio. så upp med tuppen imorgon också. så får vi se vad det blir för bravader ikväll! ne, lugn fredag!
menmen, nu dissar jag detta.

so long fuckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0