Välkommen till min nya blogg!

Tja! välkommen till min nya blogg då :)
har egentligen ingen aning varför jag har skaffat en blogg. jo, alla andra har en blogg, så varför skaffar inte jag en då också och skriver om alla ointressanta saker som ni egentlgien inte bryr er ett skit om!

Måndag idag, och som vanligt är jag hemma. har varit arbetslös i lite mer än två veckor nu. ärligt talat så, GAH, jag klättrar snart på väggarna. visst, första veckan var helt underbar att vara hemma, fast man hade nådigt dåligt samvete för att man inte gjorde någonting vettigt, men endå. men nu, nu vill jag komma ut och jobba! ska iväg på onsdag till kågeröd, åsgården. sen får vi se vad som händer därefter! jag tar vad som helst bara det inte heter findus och ligger i bjuv! det stället är under all kritik, med sura jävla käringar som inte gör annat än gnäller.

ne, om man skulle följa traditionen och kolla några avsnitt top model!

- top model cycle 9 & 10 
             OHYES!


SO LONG FUCKERS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0