090828

Fredag, äntligen :)
ska ut och svira lite med helena ikväll, nicenice. danny ska antagligen åka till kstad idag med lilleman. och jag kommer ju bara dö av saknad. han måste komma hem i tid imorgon annars kommer ju jag gå under. mina prinsar!
lilleman ligger förövrigt och sover och har gjort i snart en och en halv timme. så han vaknar säkerligen snart. ska ner och ta det sista i tvättstugan, ta ett bloss så man har det gjort innan prinsen vaknar.
min lille vovve har varit lite dålig. hela dagen igår hade hon jätteont i magen och hade även inatt. hon lägger sig raklång och "drar" magen i marken. hatar när hon har så ont, vet inte riktigt vad man ska göra. men hon verkar inte ha så ont nu mer, så känner mig lite mer lycklig nu! ska ta en promenad med henne när liam vaknar :)



CIAO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0