dålig uppdatering, gekås & ögonfransar

ja, som vanlligt är jag dålig på att uppdatera. men det kommer när det kommer. de kommer i perioder.

när jag och liam var hos mamma för ett tag sen hade rebeckas pojkvän alex med sin väldigt bra systemkamera. han tog några bilder på liam som blev väldigt fina.




liam sover och jag sitter och kollar på tyra banks show. och så väntar jag på att danny ska komma hem. han har äntloigen börjat jobba på normala tider igen. han jobbade sin sista natt i tisdags. och det går inte beskriva hur härligt det är att få träffa sin man igen! nu kommer han att ha lite mer tid för mig och liam och det är så skönt. eftersom att han jobbade natt i tisdags var han ledig igår. och då passade vi på att köra till gekås för att göra lite fynd och fylla på lite i liams garderob. danny var hemma vid 4tiden på morgonen och vi hade bestämmt att vi skulle köra när liam vaknade. vilket vi också gjorde när han vaknade kl halv 7. men danny gick glatt upp och vi kom iväg när liam hade ätit och var påklädd.
helena har varit här en runda idag. och vi har som vanligt druckit en massa kaffe och ciggat! gick ut och satte oss på en filt ute på gräsmattan utanför och bara satt och njöt av det fina vädret. kanske lite för blåsigt men ändå skönt. liam tyckte det var hur skönt som helst och njöt för fullo! fick låna helenas mascara så jag kan prova den. har fått mycket problem med mascara. innan kvittade vilken jag hade och mina ögonfransar såg endå fina ut. men nu kvittar det vad jag använderr och dom bara lägger sig. kvittar att jag böjer dom för dom lägger sig ändå. men så hade helena med sin och jag provade den just och jag är bara så förälskad. mina ögonfransar ramlar inte! vilket mirakel. att man kan bli så lycklig för sina ögonfransar och en mascara. så den står på inhandlingstlistan härnäst!
kram sara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0