kvällupdate

sitter nyduschad i sängen med en isglass och har det superbra. är supernöjd att jag kommit så tidigt i säng. dock ska jag inte sova än. ska köra en eller två rundor betapet hade jag tänkt, men först lite uppdatering på eftermiddagen.
liam vaknade ur sin underbara sömn så vi kom iväg vid halv 4. försenade mina planer lite eftersom att jag hade tänkt att åka ner på jobb och hälsa på eva som länge velat träffa liam. men hann inte riktigt med det. så får ta det en annan dag när hon jobbar. alla andra gånger jag har varit där har jag lyckats att pricka in dom gånger som hon inte varit där. mossan får la hålla mig uppdaterad om när hon jobbar!

men iallafall så körde vi ut till mor min när liam hade vaknat och inväntade my för att rolle skulle ridas. hon kom och gjorde iordning rolle och vi gick ner till grannen så att my kunde rida (han håller på att ridas in). men han är allt en liten pärla den där rolle. jättefin & charmig är han. en jättetrevlig häst att titta på.
sen blev det middag som jag hade hoppats. men så var det bara jag och mossan och liam då såklart där, så det blev inte som vi hade tänkt oss. hade planer på att äta en köttbit, pommes och någon god sås. men eftersom att rebecka & jeppe åkte med grannarna där till crossbanan så tog vi oss varsin pizza istället. aldrig fel det heller ju!

sen ut i stallet för lite stalltjänst, mockning! mossan mockade och jag kom efter och drog ut den rena halmen igen med liam på magen. han trivs som värsta kungen när han sitter på magen. han tycker speciellt om när man sopar, för då gungar det ju. så nu är liam lite slut, han ligger här bredvid mig och sover i sin säng. ser så mysigt ut.

lite bilder sen eftermiddag/kvällen;

lillkillen redo att hjälpa mormor i stallet!


sopa kan han också!



och konungen i stallet, rolle!

nu betapetande, och sen skriker kudden på mig. / sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0