mitt lilla hjärta

Har varit en pullspäckad dag. Danny var ledig idag, så han var så snäll att ta Liam imorse så att jag kunde få sova lite. Så jag sov till 09,40 då jag inte kunde sova längre. har varit så dom dagarna jag har sovmorgon. är precis som att kroppen är inställda på att vakna då, för brukar alltid vakna vid den tiden. men, bättre än att gå upp kl 7 när lilleman är på det humöret. vi har hunnit med ganska så mycket idag. varit på väla två gånger, städat hela lägenheten mm :) så nu luktar här gott!
danny är iväg och kollar på kim larsen inne i stan så nu rullar jag tummarna. imorgon är det min tur att roa mig, då jag ska festa med helena.
har ideér när jag börjar att blogga, om vad jag ska skriva. men sen bara rinner det iväg ur minnet. jobbigt. men, nu får det vara. ska kolla upp lite busstider och så. sen ska jag nog gosa ner mig med min bok efter en runda uno!
gokväll.


jag älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0