tisdag


såhär gott sover lilleman nu

lilleman vaknade halv åtta i morse som tillhör vanligheterna nu. vi var uppe till nio cirka och sen var han supertrött igen och somnade. så då passade även jag på att sova lite till! vi vaknade igen vid elva tiden. härligt härligt.
ska åka till mamma idag igen. hatar att sitta hemma helt själv när danny jobbar. han brukar börja klockan fem men börjar tre idag för dom har supermycket att göra. så ett pass från 3 till kl 4 inatt är väl inte fy skam? uschjo!.längtar tills denna hemska ärtsäsong är över och jag kan spendera lite mer tid med min man.
får se vad vi hittar på hos mor. dom ska rida rolle skulle jag tro. och jag hoppas på god middag :)

en bild på fina talento sen löshoppningen i söndags

han hann med att rulla sig inne i ridhuset, därför är han lite skitig!

puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0