dagens

SNART SÅ blir det förhoppningsvis massor av jobb för mig. Danny inleder sin första pappaledighet på måndag, så inte alldeles för många dagar för honom kvar att jobba. Ska bli skönt att ha honom hemma när jag också är hemma. Jag ska jobba hela denna helgen också, men det känns inte lika hemskt när jag vet att Danny kommer att vara hemma på måndag när jag är ledig.

Har myspysit med Helena även idag med en kopp kaffe och massa snack. Hon skulle iväg och jobba vid ett-tiden så jag körde ut till mamma där jag inte varit på ett tag. Pappa kom också hem efter en stund. Han hade varit och röntgat sin axel som inte varit bra på ja jag vet inte hur länge. När Danny slutade körde vi iväg till en däckakrängare och fick krängt två nya däck och han satte även på alla vinterdäcken till ett riktigt kanonbra pris, så även vi kör lagligt :) Den lille satt där åretrunt däck på så det behöver vi inte oroa oss för.
Nu ligger lilleman och sover och jag känner också för att göra det. Känner mig inte helt kry. Så för mig blir det nog att lägga mig den nybäddade sängen och kolla på paradise hotel-avsnittet som jag inte kollade på igår, eftersom att jag kollade på förlossningskliniken istället! Tänkte lägga upp lite bilder från igår på BVC som jag inte orkade igår. Och så gick det naturligtvis inte. Aja, får prova imorgon igen. Ni får ha en riktigt bra kväll, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0