God Jul!

God Jul på er :)
Då var det dagen D, julmat, julklappar och massa mys. Liam har redan öppnat tre paket från min farmor och var överlycklig när han fick dra och slita i pappret som prasslade. Han fick fina kläder och leksaker. Tog lite fina bilder innan men har inte hunnit lägga över bilderna än. Är påväg till kristianstad nu och har inte sladden med mig så ni får kika på bilderna imorgon när vi kommer hem. Nu har vi lite folk att besöka innan vi kommer hem till Dannys mamma där vi ska vara. Sitter och kollar på Liam, som sitter och verkar att vara superglad. Han är bara så¨underbar min lille prins. Han är så fin i sina julkläder. Han har en fin röd/svart- rutig skjorta med en svart tillhörande slips och sin tomtemössa på sig.
Usch, sen har jag blivit ganska så förkyld. Har kommit nu över natten för igår kände jag mig inte alls såhär. Började få lite ont i halsen igårkväll men det var inte mycket. Men nu har det blossat ut. Tog två panodil innan så jag ska nog överleva denna dagen också. Har även mitt nässpray till hands. Tråkigt att jag inte kan ladda upp några bilder iheller, men ni får klara er tills imorgon! Ha en riktigt god jul allesammans! Kram från oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0