goddagens!

Orkade inte uppdatera igår, vi hade världens mysdag. När vi vaknade åkte vi till ikea och köpte oss en ny tv-bänk, de sista julklapparna och lite annat smått och gott. sen spenderade vi dagen med att bygga tv-bänk, slå in julklappar och småplocka lite.
Idag ser dagen ut som så: jobb, tvätt, städ & besök av malin och tobbe :) har en kvällstur, ganska så skönt så att man kan ordna med saker nu innan. nu har danny precis dammsugat så det återstår bara skurning av golv kvar vilket ligger i mina händer, så det ska jag ta tag i nu när jag uppdaterat klart! tänkte se om jag hittar bilder på den gamla tv-bänken och ta på den nya och visa er.


Den gamla tv-bänken

Den nya

Vilken gillar ni mest?

Kommentarer
Postat av: Annika

Helt klart den nya! Skit snyggt

2009-12-19 @ 12:10:46
Postat av: Sanna/Susse

Jag gillade ju förstås den gamla...men så är jag ju nästan pensionär...

2009-12-22 @ 09:37:35
Postat av: roxanna

Jag gillade också den gamla bättre.. Och inte tusan är jag pensionär för det, haha! :)

2010-01-17 @ 21:08:15
URL: http://santorini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0