ingen helg att njuta av

Blev ingen uppdatering på bloggen igår eftersom att jag umgicks med Helena hela dagen. Kim var även här på förmiddagen och hälsade på. Vi satt och snackade hur länge som helst. Kim drog sig runt middag någon gång. Frammåt eftermiddagen drog vi fram wii fit och blev helt beroende av ett balansspel som finns där.
Helena kom även vid 7 tiden i morse eftersom att jag jobbat i förmiddags, så hon har passat Liam. Slutade redan vid halv ett så det var ju inte världens pass direkt.
Skulle bara titta in och visa att jag levde. Blir förmodlingen ingen uppdatering imorgon eftersom att jag har delad tur imorgon och kommer att åka till mamma och dom mellan turerna eftersom att dom bor mycket mycket närmare. Sen har jag en halv 8-16 tur på söndag. Så ni får ha en superduper helg, jag befinner mig på jobb denna helgen också.
Nu ska vi kolla på idol och sen ska jag sova! Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0