inte mycket med mig just nu

Vi hade en mycket trevlig dag igår med massor av mat och julklappar. Vi är i kristianstad och liam leker för fullt med sina nya leksaker. Han fick bland annat en dock av sin gammelfarmor som han tycker är jätterolig, och jo, pojkar kan visst leka med dockor. Jag har blivit ännu mer förkyld och det är jättejobbigt. Snyter mig och tar nässpray var 5e minut. Fasar inför att jag faktiskt ska jobba imorgon. Får se ikväll hur jag känner mig, men jag vill iallafall gå till jobb och prova. Men det är kanske inte så kul för mina kollegor och pensionärerna att jag kommer med massa basilusker! Vi får se. Nu ska vi snart äta lite middag och sen ska vi börja bege oss hemmåt efter det. Vi hörs kanske sen om jag orkar. Kommer iallafall en bild sen igår. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Susse

Världens sööötaste tomte ju!

2009-12-27 @ 15:10:36
Postat av: Zara Yosefina

hihi, va gullig man kan vara :)

2010-01-26 @ 14:43:57
URL: http://zarainthewrongtown.blogg.se/
Postat av: Sara Ottosson

Ja, han vet hur man charmar :)

2010-01-26 @ 18:36:57
URL: http://sannasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0