julfrukost

Hej på er :)
Som det snöar idag. Men det ligger fortfarande runt nollan så här lägger sig inte så jättemycket av det som kommer. Har däremot varit på jobb på julfrukost och där snöar det ännu mer och det lägger sig, så där är det bara till att börja skotta snö innan man far iväg på morgonen. Julfrukosten var jättemysig, jag hade lilleman med mig, som var jätteduktig. Han hade superkul med att sitta och dra i duken och studera allt folk som där var. Han passade även på att kräka ganska så ordentligt mitt under middagen, men som dom sa, vi är vana vid det mesta på detta stället och det kan jag ju hålla med om. Han fick också smaka lite av julmaten och verkade till att tycka att det var gott med julmat, iallafall köttbullarna & äggen!
Idag har vi inte så många planer. Danny är för tillfället iväg och hämtar sin julklapp på jobb men är nog snart tillbaka. Han har ju inte så långt till jobb, bara ett par kilometer. Önskar att jag också hade haft det också, men jag för hålla ut med att pendla mina 2.5 mil sålänge. När vi flyttar nästa gång känner jag att vi borde satsa på att flytta någonstans där vi har ungefär lika långt till jobb!
Lilleman springer runder och busar i sin gåstol, underbart när han kan underhålla sig själv. Han sitter inte så ofta i den nu, som han gjorde innan. Nu sitter han mer på golvet och leker och han har kommit på hur man hasar sig frammåt nu också. Men dock inget krypande än, men det kommer när det kommer! Nu ska jag småpyssla lite tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0