nu kanske det blir lite mer blogg igen!

Ja, jag har ju varit superdålig på att uppdatera! Men har som sagt jobbat och när jag har kommit hem från jobb har jag bara velat umgås med Danny & Liam. Jobbade ju kvällen igår och det gick hur bra som helst. Helena var här en runda på förmiddagen innan jobb och drack kaffe o ja, allt det vanliga :) Danny körde till kristianstad vid två tiden och då passade jag på att köra samtidigt. Jag körde hem till mamma eftersom att Qiwi skulle vara där under tiden jag jobbade. Danny skulle till tandläkaren idag i kstad därför var han där inatt.
Nu väntar jag mest på att mina två älsklingar ska komma hem, men när är får vi se! Jag har passat på att städa som bara den. Mycket skönare att göra det när man är själv och inte behöver underhålla lilleman samtidigt. Så det har gått undan med att vika tvätt, diska, plocka undan, dammsuga och torka golv. Har bara att vattna blommorna kvar, sen är allt färdigt! Älskar doften av nytorkade golv!
Nu får vi se när det blir mer jobb. Som det såg ut nu så hade dom inga turer i veckan, men skulle återkomma om det dök upp någon, annars är det inget förrän den 17. Så jag håller alla mina tummar på någon mer tur denna vecka. Ska även försöka att komma iväg denna veckan och inhandla mig en vinterjacka eftersom att jag använder Dannys nu och den behöver han ju själv. Så det står på schemat. Vi ska även iväg med Liam i veckan till teddystudien på besök! Det blir nog en bra vecka :) Lite mer uppdatering kommer kanske sen om det händer något kul eller om jag bara känner för det!


Fick massa bilder av Helena igår som hon hade tagit på Liam och här är en av dom, jättesöt med Qiwi och Helenas lille buse Milo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0