orken är tillbaks

Rikigt dåligt med bloggande nu ett pa dagar, men har varit dålig. Skulle egentligen jobbat i helgen men det fick jag skippa. Har legat på soffan hela helgen, har inte orkat göra någonting. Det har varit en ordentlig förkyldning. Nu har jag iallafall fått orken tillbaka, men är fortfarande förkyld. Fick hoppa in och jobba för mamma idag, som inte heller mår så bra. Liam har också blivit ganska förkyld, men ingen feber. Och Danny har också fått en liten släng av mig. Men än så länge är både någerlunda pigga iallafall. Första natten till idag som Liam sovit bra. De två nätterna där innan har varit hemska, han har vaknat en till två gånger i timmen och inte kunnat sova så bra. Första gången han faktiskt har varit dålig sedan han föddes. Han har varit förkyld en gång innan, men det var ingenting jämtemot vad han är nu.
Så nu när jag känner mig kry igen kan det bli ordning på bloggandet igen.
Nu har vi spikat vad vi ska göra på nyåsafton också. Vi ska följa med mina föräldrar till min moster och fira där. Blir ganska så skönt med en lugn nyår, med inte alldeles för mycket folk. Nu har Danny fixat mat, så vi hörs.


Liam njuter till fullo av sin nya julklapp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0