passar på att mysa

Hallå :) Är det bra med er? Här har vi det superfint. Det har snöat en hel del idag, vilket är ganska så mysigt sålänge man slipper att köra. Min farmor och hennes gubbe har varit här en runda och lämnat julklappar till Liam och fikat lite. När dom körde passade vi på att gå med dom ut så att Liam fick busa lite i snön. Det är ju hans första snö så man måste ju inviga med att gå ut och busa i den.


En överlycklig liten buse som tyckte det var superkul med snö! Men Qiwi är ännu gladare för snön, det är nog bland det bästa hon vet! :)
Senare kommer nog helena en runda och tar en cigg och snackar lite, danny ska kolla på ishockey och jag ska inte göra alldeles för mycket, mer än att passa på att ladda inför imorgon och min delade tur som jag ska jobba. Sen blir det inte mycket mer. Vi ska se på Anna Ankas jul ikväll bara för att se vad det är för skit som dom sänder. Jag kommer väl gladligen stänga av tvn efter fem minuter.
Nu ska jag se om min son vill sova, han sitter här och gnider sig i ögonen och är jättetrött! Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0