prins charmig!


igår på väg till väla!

Visst är jag fin i min nya mössa som jag fick? :)

Nu har jag och Liam precis badat. Sen får vi se om lilleman vill vara vaken mer. Han och danny tog en liten sovstund innan vid halv sextiden. Vi har inte gjort alldeles för mycket idag, förutom att vi varit i stan då. Ganska så skönt att bara vara hemma ibland och ta det lugnt.
Qiwi mådde lite dåligt innan. Tror hon hade ont i magen. Hon kräkte och var allmänt tillbakadragen och man såg hur hon låg och drog in magen. Men nu är det inget fel på henne, nu är hon tillbaka till sitt gamla jag. Vi hade kanske busat och snurrat lite för mycket?
Nu blir det lite mys med min lillkille innan han bestämmer sig för sängen. Godkväll på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0