roligaste med ett inlägg; bilder!

Jag tycker personligen att det är jättekul att få se bilder i ett blogginlägg och jag försöker verkligen att lägga upp bilder varje dag. Men det är inte alltid man tar kort vartenda dag och det är ju trots allt roligast med fräscha och nya bilder!


Lilleman somnade gått i pappas famn innan och tog en liten powernap!

Liam brukar få burkmat, men igår och idag har han fått hemlagad, vilket
han inte tycker är någon stor favorit än så länge. Det är bättre med en
macka med smör och hallonsylt! Efter han hade fått äta både middagen
och en smörgås själv var det vara att ställa busen i duschen vilket inte
heller var omtyckt då det är mycketmycket bättre att bada.

Mammas älskling!

Förövrigt har vi haft lite av storstädning här idag. Vi har sorterat bland liams kläder, i vår egen garderob, i städskåpet där saker mest var intryckta, tagit toaletten och dammsugat mm. Lilleman somnade för ca en timme sen och jag har kollat på design:simon & tomas medans danny har kollat runder lite på datorn och hans hemmabio-sida. Nu blev han jättesugen på glass så han tvekade inte att åka iväg för att köpa det. Men om jag ska vara ärlig så ska det faktiskt bli ganska så gott. Vi får se om han följer mina önskemål om en Ben & Jerry's. Lite planer finns det för veckan. Ska bland annat på julfrukost på jobb där jag hade tänkt att Liam skulle följa med så alla kan få träffa honom. Vartenda gång man kommer så undrar många hur det är med honom, hur stor han blivit och ja ni vet, allt det dära. Så det är lika bra att han får följa med, sen är det ju ganska så mysigt också! :)
Vi har även lite planer att åka till Ge-kås på fredag och dannys mamma kanske kommer hit och passar lilleman så han slipper all röra och folk där uppe! Och så ska jag jobba såklart! Kommer med uppdateringar under dagarnas gång. Nu ska jag fortsätta kolla på den nya serien på 3an, Trauma, och se om det är något bra att kolla på. Sen är det paradise hotel 22.00. Ha en superkväll alla underbaringar, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0