väla, julbak och trevligt sällskap

Hej på er :) Har ni det bra i kylan och snön? Vi har fått ganska så ordentligt med snö här idag, mysigt! Har inte haft tid att skriva någon blogg förrän nu, har haft fullt upp dessa två dagar. Igår jobbade jag delad tur och var hemma hos mamma och låg på soffan, i och för sig, mellan turerna. Idag var vi ute på familia så jag fick köpa mig ett par lite varmare skor som jag kan ha. Har promenerat i mina kawazakii skor fram till nu och dom är fruktansvärt kalla när man ska trava genom snödrivorna! Danny hittade också en snygg tröja han ska ha på julafton. Sen kom Helena & Karoline och vi begav oss en runda till väla (och det var värre med folk än på ullared), Helena skulle handla julklapp till Liam. Och det slutade med att hon köpte tre bodys och en jättejättefin skjorta till honom som han ska ha på julafton. Har kollat på den i över en månad nu och äntligen ska han få ha den på sig. Det är dumt att säga att inte Helena skämmer bort vår lille prins. Sen har vi även hunnit med att baka lite lussekatter, eller ja lite lussekatter. Det blev ju en del, men mums så gott! Så ska lägga upp lite bilder nu och sen ska jag faktiskt gå in i sängen och mysa. Har en inte alldeles för rolig dag framför mig imorgon. Först tvättning när vi vaknar, åka iväg till babyland och köpa bilbarnstol till liam med mamma och pappa (som förvisso är ganska så kul), sen bege mig till jobb..


Var bara tvungen att slänga in en bild på Liam när han står själv i soffan, han är ju bara världens vackraste. Han har även kommit på hur man sätter sig upp själv när man ligger ner :)

satte på qiwi sitt täcke nu när det är så kallt, men hon hatar det. så fick plocka av det igen.

vårt mysiga julbak!

danny var med och formade lussekatter där på ett hörn och liam var duktig som höll i russinen till oss medans vi knådade och formade!

nu kilar jag! trevlig kväll, kram


förresten susse, det är ju lång tid tils du är pensionär ;) jag gillade också den andra ganska så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0