vi har hunnit med en del jag och liam

Nu sover min lille buse! Han somnade vid halv tolv tiden och då tyckte jag att jag kunde passa på att dammsuga. Men givetvis vaknade Liam och tyckte det var skitkul att jag dammsuga och det ville han inte missa. Han ville inte somna om och var jättelycklig fast att han var supertrött. Så jag plockade upp honom och han fick knalla runder lite i sin gåstol medans jag dammsugade klart. Han har även varit väldigt hjälpsam med att hjälpa mig lägga in tvätt. Ja, han är väldigt hjälpsam på alla plan, även med att hjälpa till att stöka upp bland allt, hehe! Nu har jag inte mer att städa undan så det känns skönt. Det enda att göra är väl att torka golven men får se om lusten kommer tillbaka när jag druckit mitt kaffe. Innan Liam somnade hann han äta middag och somnade därefter på direkten. Han är så duktig min lille kille. Än så länge har det inte satt in med några biverkningar från vaccinet men det kanske kommer?


lite suddig bild, men den är iallafall från igår när vi hälsade på hos liams mormor & morfar. att busa med hundarna och kolla på  fiskar är något som är bland höjdpunkterna!

Äter middag!

Imorgon ska jag och Helena träffa Kim, en som vi gick i samma klass som under gymnasietiden. Ser fram emot det. Tror jag endast har träffat honom en gång sen vi slutade gymnasiet och det är 2.5 år sen. Nu är det på tiden innan han beger sig iväg på sitt resande igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0