dear diary

tisdag.
har fått dille på att följa unga mödrar på kanal 5 på kvällarna. sjukt intressant att kolla på, men kan dock inte fatta att och bara lite mer än en månad är det min tur själv. snart är det dags för lill-otto att komma ut och jag bara längtar så!
var inne på förlossningen idag på öppet hus man kan gå på. dom visar runder och berättar och förklarar en massa. lagom pirrigt att föreställa sig själv att ligga på sängen, som dessutom liknade den som gamlingarna har på jobb. "nästan en hästens säng som man kan höja och sänka ryggen på" sa tanten som visade oss runt på förlossningen. hm, jag är nog inte så säker på det. men javisst! kanske får betona det där nästan, så kanske jag kan tro på henne.

igår hade jag och min älskling en allmänt underbar dag. vi gjorde aboslut ingenting! vi befann oss i sovrummet framför tvn exakt hela dagen! helt underbart, men inget att rekomendera om man är rastlös av sig! men jag klarar av det utmärkt. sängen är min bästa vän, även om ja har bråttom upp på morgonen när jag vaknar. har börjat få så sjuktligt ont i mina knän på nätterna, så det går inte att ligga och dra sig på morgonen! därför är min & qiwis morgonpromenad perfekt! båda två behöver komma ut och röra på sig. men otur nog har min lilla vovve börjat få tillbaka lite av symptomen från när hon var dålig sist. magen har börjat krångla igen. det kanske klarar sig, än så länge behöver vi inte åka in. sist bajsade hon otrevligt nog en pöl med blod. hade lite rött i när vi var ute och gick igår och hon har som man ser tydliga tecken på att hon har ont i magen. iallafall igår, men ser lite bättre ut idag. man känner sig ganska patetisk när man springer efter henne i trädgården för att kolla när hon gör sina behov! men allt för min lille underbara skithund bokstavligt!

nu blir det sängen, top model och sen en halvtaskig film!


danny spelar musik för bebisen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0