fredag, du härliga fredag!


förstår varför tjejen på ikea stirrade innan, dumt att säga att jag är mager!

fredag, du härliga fredag!
vardagarna är så tråkiga. nu när man väl är ledig och kan koppla av blir jag bara så himla rastlös. saknar jobb som bara den faktiskt. lite hemskt är det dock att erkänna. så dagarna blir väldigt långa nu. det känns som evigheter innan danny kommer hem från jobb, och när han väl gör det är han bara social i ett par timmar, och sen somnar han! dock inget klanderligt då han går upp 5 varje dag. men endå. när man själv ligger och verkligen inte kan somna och han sover som en gris!! men nu är det helg och och då är det snarare tvärtom. ja orkar knappt hålla ögonen öppna till klockan tio och han ligger vaken i evigheter! ja, dock underligt. nästa vecka är jag  inte ensam! tur för mig. danny är sjukskriven då hans rygg har pajjat totalt. var iväg hos doktorn innan och han fick några piller och en sjukskrivning.
imorgon kommer thette från kristianstad och hälsar på! :) så det blir något av en hemmakväll med henne imorgon.

har precis varit iväg på ikea och käkat middag med mamma och pappa. bara tredje dagen i rad jag äter potatismos.  men det lever jag gärna med!
förresten. onödigt ofta jag använder ordet dock när jag skriver!! haa!

Kommentarer
Postat av: roxanna

Så fin mage Sara! :) Måste komma ner sen när den hn är född!! :D Sen vet du vart hn ska gå i förskola - hos den bästa såklart;) (mig alltså!) haha! :)

2009-02-08 @ 23:08:46
URL: http://santorini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0