hola seniorita

fredag. underbara fredag. inte längesen jag skrev det sist. känns som igår. dagarna bara springer från så man inte hinner med. men vet inte om det är lika underbart med fredag idag som det var förra veckan. danny åkte till kristianstad nu i eftermiddag. kommer förvisso hem imorgon men endå! tråkigt tråkigt. han har varit borta i två timmar och det känns som en evighet!

åkte in med Qiwi i onsdags, med hennes mage. dom ringde igår så jag fick svar på proverna vi tog, men dom visade inget. nu tar jag bajsprov hemma på henne, ett om dagen nu denna helgen! ha! myspys, jag vet! sen ska jag åka in och lämna dom på måndag. hoppas nästan att det visar något, så hon kan få rätt antibiotika så vi slipper åka in en tredje gång sen!!

nu ska jag och qiwi åka till min kära mor & far och spendera kvällen där!
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0