två år, tjugofyra månader & sjuhundratrettio dagar.

Godmorgon!
vaknade klockan 8 idag. oh fy vad jag bara hatar att vakna så tidigt. har inget att fördriva min dag med! och  nu blir bara dagen längre och tråkigare. vaknade av att grannen torktummlade i en halvtimme. sen är det ju bara dömt att misslyckas till att somna igen klockan halv nio! nope, det funkade inte. det var bara på med lasarna och ut med hunden, som hon blev helt överlycklig av!
Sitter förväntansfullt och letar efter ny bostad, men ingen napp! ingen som vet en bra hyreslägenhet med trädgård och som är större än 60 kvm? ja vill verkligen flytta nununu!
funderar på om jag skulle köra hem till mor min och dricka kaffe och äta frukost. vi har verkligen inget gott hemma! dom senaste gångerna har jag gjort scones till frukost och det är superduper gott, men jag orkar inte göra det idag igen! sen har vi inte mycket mer att välja på. snälla låt det bli lön. men mamma är säkerligen inte vaken ännu. dröjer nog minst iallafall en timme innan hon vaknar. passande att jag egentligen borde gå ut och ta disken då. men gör jag det .. ne. ska jag .. ja! ja ja ja jag ska!! men ork vad är det för något!

idag älskling, två år, tjugofyra månader & sjuhundratrettio dagar! och jag älskar bara dig mer för varje dag som går. du är  mitt allt och lite till! jag älskar dig



28 dagar kvar till förlossningsdagen

Kommentarer
Postat av: Annika Åkesson

Grattis sötisar! :)

2009-02-18 @ 16:01:59
URL: http://annikasord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0