2009-01-27

Imorgon är det 7 veckor kvar. Det är ingenting ju! tiden bara springer iväg.

Qiwi är hos mor min idag. Hon skulle iväg till min moster, så qiwi fick följa med. Min moster har en liten jack russel som är ungefär lika gamal som qiwi och dom har skitskoj tillsammans. Skulle följt med, men jag och danny ska in till banken sen i stan kl 15 för ett möte om lånelöfte, så det hade blivit lite ont om tid och lite väl tajt att åka till munka! vi ska kolla på en lägenhet i bjuv på fredag, därför ska vi till banken idag. håller alla tummar och allt jag kan på att det är en fin lägenhet och att vi får den om vi vill! nu är jag trött på detta bygge och vill inget hellre än att flytta! förvisso har vi en väldigt fin lägenhet och lägenheten vi ska kolla på lever inte alls upp till denna utseendemässigt. men det andra är en bostadsrätt, som är mycket större, billigare och helt enkelt bättre. där kan vi måla och greja hur vi vill ha det! så på så sätt kan det inte blir mycket bättre.

har varit iväg en runda hos min älskade nina idag också. blev dessvärre inte den lägsta visit, men varenda sekund med dig är värdefull! saknar den tiden som vi hade innan. allt är så förändrat. det är förändrat på alla håll och kanter. önskar vi kommer att ses mer än vad vi gör nu och att vi alltid kommer att hålla ihopa.

nu börjar våra bästa år!
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0