effektiv.

Har inte varit speciellt effektiv här inte. Intalar mig själv att jag ska börja skriva ordentligt, men det vara i en vecka, sen vet jag inte vad jag ska skriva och sen glömms bloggen bort. Men jag gör nya försök lite då och då, som nu.
Det sinar med turer på jobb, då där är andra som är snabbare att norpa än mig. Dock har jag inte mycket ork kvar att jobba, för det tar som bara den på hela kroppen, speciellt ryggen. Den lilla magen är inte så liten längre. Och det närmar sig med stormsteg. Innan tyckte jag inte det hände något och att det var urtrist, men nu är det nästan för mycket på en gång. Imorgon är det 8 veckor kvar. 8 veckor, herregud det är ingenting. Och jag ljuger om jag säger att jag inte är nervös.
Och ovanpå allt har min lille vovve varit dålig. Åkte in med henne förra fredagen för hon hade blod i avföringen. Där satt vi och väntade i 6 timmar, men hon är bättre, det är huvudsaken! Nu ska jag bara se till så att hon går upp lite i vikt så det blir mer hund av henne.

Sitter och kollar på våra bästa år. Händer inte mycket, den serien står stilla, men ändå kollar jag på den! isch isch isch! men nu ska jag lägga mig och chilla vidare!
pusspuss

Kommentarer
Postat av: roxanna

Sara, du får lägga in lite bilder på magen tycker jag! :D haha :) puss!

2009-01-15 @ 13:15:05
URL: http://santorini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0