ge mig lite ork.

Trött som bara den! gör inte alls mycket om dagarna, bara softar mig igenom dom. har fått min havandeskap beviljad från och med den 16 januari, så det är väldigt skönt. känner att kroppen är orkeslös och värker! har sovit dåligt som bara den inatt, jag har haft så förbannat ont i mina knä. låt tiden gå undan så den lille kan titta ut! :) vilket är väldigt efterlängtat!
gick in i vecka 33 i onsdags, så det är inte lång tid kvar. jag var hos barnmorskan igår och allt ser fint ut. hjärat slår som det ska, magen växer(pust) som den ska och mina värden är bra. så nu dröjer det 3 veckor innan jag ska dit igen. funderar dock på när dom ska kolla hur den lille ligger, och dom som jag är så frågade jag inte det. och ändå frågade hon mig två gånger om det var något jag undrade över! jaja, det är lätt att vara efterklok!
är anmäld till föräldrakurs också. två gånger i februari! tvekade lite till att gå, men såg att vi redan stod anmälda nere på mvc, så det är lika bra att gå. skadar inte lite med info! sen är det ett besök till förlossningen också. där är öppet hus måndag - tosdag så man kan komma dit och kolla hur det ser ut så det inte är allt för nytt. något jag ser fram emot. himlens intressant att se faktiskt.
hoppades på en runda till gekås också innan den lille tittar fram. var diskussioner om att vi skulle ta det denna löningen så vi får se om det går att lösa! :)

fredag, blir bio med malin ikväll :) min födelsedagspresent! dock fyllade jag 20 den 16 juni 2008! haha böttre sen än aldrig. funderar bara på hur ja ska orka sitta i biografen i en och en halv timme med min rygg. har suttit framför datorn en timme nu och ryggen är inte kry! visst är det sköna stolar i bian, det ska man inte klaga över, men det hjälper då inte alltid! sen blir det väl lugnt resten av helgen. dannys mamma och magnus kommer en sväng imoorgon förmiddag! sen blir det inte mycket mer vad jag vet!

nej nu ska jag fundliera ut hur denna blogg fungerar. hur man ändrar tecken, storlek med mera!! sen blir det våra bästa år om en timme !  puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0