keep up the good work

49 dagar kvar till beräknad förlossning...

som sagt var vi på banken igår, som inte gick så himla bra. men idag har vi åter fått lite hopp! så nu håller vi tummarna igen men har dock inga förhoppningar.

sitter och kollar på våra bästa år, som börjar dala ut. haha, pinsamt av mig att säga att det börjar dala ut. det har det ju gjort nu i ca 45 år! men har man inget annat för sig, så är den serien ett himla bra tidsfördriv. ska ner och hämta paket sen efter, från ellos. har beställt lite kläder, dock inte till mig själv, men det är lika spännande ändå! sen kilar jag till familia en snabb runda. var där igår och hittade världens mysigaste mjukisbyxor, men var lite snål igår. har bestämt idag att jag ska ha dom!! tillbringar 7 dagar i veckan i mjukisbyxor. sen ska ja hämta danny.
vi åker till mor och far ikväll och hälsar på rebecca som flyttar in idag :)

idag har jag varit rökfri 20 dagar!!!! :D


Kommentarer
Postat av: roxanna

49 dagar kvar!! :D Spännande ;) Nu är de inte långt kvar juuu! hehe.. :D

2009-01-28 @ 14:01:43
URL: http://santorini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0