ottosson

Goa fredag! Jag har ju helg hela veckan, de glömde jag nästan av. Dock tråkigt att danny typ hinner komma hem, softa lite sen deckar han. Sen ser jag inte honom mycket mer. Och denna helgen dissar han mig. Beger sig av mot sin hemstad imorgon eftermiddag. Menmen!

Känns inspirerande att det var löning för tre dagar sen och mina pengar är nästan slut igen. Var på väg in till stan i förmiddags eftersom vi skulle till banken idag. Poff & pang sa det och där small ljuddämparen vid avgassystemet. KUL!! så med mycket svidande och lidanade var det bara att köra till biltema som inte ens hade det till min bil. "ni kan köra till stället rakt över gatan" i helvete heller. SVINDYRT!! men fick handlat nytt luftfilter & lampor till bilj*vlen! sen vidare till micro, där jag fick ljud¨dämparen. hela kalaset för 1500 spänn. oh grattis. har ju inte bättre saker att lägga pengarna på! ne ska faktiskt inte klaga. har haft bilen i över ett år och har aldrig behövt byta så som en lampa. så ska verkligen inte klaga. men bara så typiskt. förra månaden var det hunden jag fick åka in med och nu behöver bilen nya delar! ska in och besikta bilen på tisdag, så blir inte förvånad om dom hittar lite till till mig att köpa nytt.

Var på visning idag på lägenheten. Har varit pepp bara på tanken att flytta härifrån och vet inte om jag är lika inspirerad fortfarande. Absolut om vi hittar något annat, för den var itne mycket att hurra för. Inte gjorts ett dugg i den sen 1961. Dels mycket att göra, och sen varför inte satsa på något ordentligt där det finns lite mer möjligheter än i en marklägenhet? Kanske ett hus? Lägenheten passar precis för mig, danny & den lille storleksmässigt. Men om ett par år, när man kanske får en liten till (OM!!), då är det bara att flytta dirr. Nej det svider att säga det, men vi blir nog kvar här ett tag till.

Nej, kissa och mata hunden, försöka slita maken från bilspelet, och sen kolla på en dålli film? låter toppen ! uh, de är fredag och jag vill redan lägga mig i sängen! haha! sov inte mycket inatt. somnade kl 10 som en stock. men sen vaknade jag kl 1 igen och låg vaken till dannys kl ringde kl 5 när han skulle upp. fanns inte mycket till mening att försöka sova då oiheller så körde han till jobb så han slapp ta bussen, sen hem och försöka sig på att sova. lyckades somna igen någon gång vid 6 halv 7! menmen, sover väl för mycket nu skulle ja tro.. men gött e de!!
ne nu dissar jag datorn ! ha det bäst.
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0