ÅRETS HÖJDPUNKT!

Imorgon vid denna tiden så har årets höjdpunkt dragit igång. antingen kommer vi att vara på väg, cyklandes, mot ekebo, eller så har vi precis kommit dit (om jag kommer fram) :D WIHOOOOOO! efterlängtat. men hur ska jag klara mig utan liam från 17.00 på eftermiddagen tills lördagförmiddag? kommer bli kämpigt värre! kommer väl ligga på luren till mossan. trakasera henne värre än bara den! men ja biter ihop och kommer förhoppningsvis ha superkul iallafall, med vetande att jag får träffa min lille prins morgonen dan efter, när jag kommer må som en prinsessa (not). tur danny är ledig på lördag vill jag säga.

helena har precis varit här. har ju varit en del snack om morgondagen! har snackat, druckit kaffe, tatt några cigg, alltså det vanliga. älskar helenas sällskap! du är underbar vännen!

nu ska jag lira lite betapet och sen blir det en dejt med kudden så jag kommer några timmar närmare morgondagen!


min charmis, jag älskar dig så!
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0