fredag

då har vi avverkat denna dag också.
besökte mamma i förmiddags. när dom skulle äta frukost satt liam i sin hokus pokus stol som har där. första gången han "suttit" själv. dock var han ju uppstaplad med kuddar kring sig, men det är alltid en början. så översöt var han. min lille prins. också skönt för danny när jag tar lille delen av familjen och beger mig av en stund på förmiddagarna så han får sova ostört. han vaknade inte förrän jag kom hem och väkte honom vid kvart i tre tiden. så det blev inte mycket tid tillsammans innan han skulle iväg och jobba.
helena var dock precis varit här. älskar hennes sällskap. vi har promenerat en runda, druckit kaffe och snackat lite dynga. älskar dom stunderna!
nu ska jag njuta av kvällen. liam somnade nyss. snortrött var han. möjligt att kanske danny kommer hem lite tidigare. jag håller då tummarna!
lite bilder på mitt charmtroll är då ett måste :)


en trött prins




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0