söndag

lite dålig på att uppdatera min blogg känner jag.. .
men, bloggar när jag känner för det :)

danny fick ledigt i fredagsnatt så vi har spenderat hela helgen ihop. i fredags begav vi oss ut på en shoppingrunda som startade på rusta, vidare till ikea där lilleman för första gången satt i kundvagnen. dock satt han inte där själv eftersom han inte lärt sig att sitta riktigt ännu. men det gick ju hur bra som helst med lite hjälp från pappa och det var riktigt toppen. tog en runda på familia, pang och avslutade på maxi där det blev storhandling!
igår var vi inne i stan på festivalen med min mamma, pappa, rebecka, lillebror & gustav! fick köpt lite fräcka tröjor till lilleman. när vi närmade oss bilen och hade planer att ta en runda på söder och kolla läget också så började det ösa ner och vi dissade den idén och begav oss hemmåt mot myspys i soffan istället.


tröjorna vi inhandlade till lilleman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0