söndagsmys

de flesta brukar ha söndagsmys med sina respektive män, men inte ja inte då min sambo jobbar natt. jag har istället spenderat en toppeneftermiddag/kväll med helena som precis lämnade nyvång då hon skulle upp och jobba imorgon. vi har tagit oss en skön promenad med 3 vovvar och en ganska så gnällig liam. han blev lite hungrig när vi var ute och promenrade och smart som jag är tog jag inte med mig någon mat till honom. han brukar alltid trvis så himla bra i vagnen (så länge den rullar) men inte idag inte. så vi knallade på ganska så bra hemmåt. när vi kom hem blev det inte mycket bättre. nu hänåt kvällskvisten så blev han såå trött och såå gnällig och inget hjälpte. runt halv tio tiden somnade han så gott som bara han kan! jag älskar att se honom sova, det finns inget sötare när han ligger där i djup sömna och snurrar lite på sig.
sitter nyduschad och försöker få lite kontakt med linda på msn så vi kan spela lite betapet. men hur social är hon på en skala, svarar inte ens när man vibbar och har sig. kontakt kontakt linda. kommer inte du och spelar med mig så får jag väl välja någon annan då kanske? (:

bara längtar tills dannys ärtsäsong är över och han kan börja jobba på normala tider igen. hatar att träffa honom så lite som jag gör. som det ser ut nu är hans enda lediga dag lördagar. och han ska ju hålla på med detta ett antal veckor till. ett antal veckor som jag inte ens vill räkna på eller nämna.

ett spel betapet och sen dejta kudden? låter toppen!
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0