andre juni

nu har vi kommit in i vad som jag anser vara en given sommarmånad. helgen och gårdagen hade världens underbaraste väder och man kan inte annat än njuta. vädret kom väldigt passande eftersom liam döptes i söndags. men värmen tar hårt på dom små liven. vet inte riktigt vad man kan göra för dom i den värme när dom blir griniga. men iallafall så gick dopet bra och lilleman var superduktigt. han ylade fram ett par ord så v inte glömde bort honom bara :) efter dopet samlades vi nere på brahevallen och han hann inte mer än att komma ner så somnade han och vaknade inte förrän alla gäster hade gått! inte illa att missa sin egen presentöppning! han fick en massa fina saker. tack så hemskt mycket alla!
kommer lite bilder från dop och så senare, har inga bilder på denna dator eftersom att vi fick vår nya bärbara idag!

annars idag har vi inte hittat på så mycket. vi har promenerat en del. först en runda med vagnen för att lilleman skulle somna (trodde jag), som han då inte gjorde och senare satt han i bärselen, som var en av presenterna vi fick i doppresent+födelsedagspresent (jag fyller år snart :) ) som han verkligen gillar! och supersnygg är den också. behöver nu inte oroa mig för att köra med vagnen i stan när lillebror springer ut till studenten. det är ju trångt som det är redan och folk visar ingen hänsyn bara för att man kommer med barnvagn, utan det är bara att maja ner.
har även varit p åefterkontroll idag som man går på cirka 10 veckor efter förlossningen.
nu orkar jag inte skriva mer.
puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0