frågetecken

kan man inte byta namn på sin blogg? måste man avsluta detta kontot och skapa nytt? hur gör man någon intelligent själ?

för övrigt väckte min älskade son mig kl 05.30 i morse och tyckte det var dags att gå upp. i normala fall brukar han alltid somna om när han vaknar vid den tiden. låg kvar i sängen en stund för att göra ett tappert försök att somna om honom men han var inte lika på den idén som jag var. så upp ur sängen kom jag, ut med hunden, och när ja kom hem blev han bara så otroligt bitter. försökte allt. mat ville han knappt ha och inget passade min älskade lilla prins. vid 08.10 somnade han igen och ligger nu och sover bredvid sin underbara far. dom är fruktansvärt söta när dom ligger där helt utslagna. och bara för jag skrev så så vaknade han!!
ska försöka hinna med tvätten när han är vaken.
OCH
TRE DAGAR KVAR!!!!! super!

Kommentarer
Postat av: Sandra

yes, måste nog fixa en helt ny blogg, tror intnamnet går att ändra, tyvärr.

2009-07-01 @ 20:28:52
URL: http://mickesdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0