hemskaste väder, stackars studenter.

usch vad jag lider med studenterna. detta ska vara en av det lyckligaste och mest underbara dagarna i sitt liv och vädret drar ner stämmningen totalt. kommer själv ihåg när det var jag som stod där för två år sen. man känner sig jättefin och jättelycklig. alla tjejer som kommer med sina fina klänningar och sitt smink man har lagt mycket tid på kanske bara är förgäves. för när man har sprungit ut på skolan så försvinner det och när man är på väg ner till kärnan försvinner det ännu mer och när man springer ut från kärnan känner man sig inte alls fin överhuvudtaget. och folk som kommer in för att kolla på en, känner inte alls för att åka in till stan när det är sånt skitväder. usch vad jag lider med studenterna, kanske en bra ide att supa till det ännumer när man är i skolan innan man springer ut, så bekymmrar man sig inte lika mycket!
hoppas iallafall på en klarare kväll så dom kan åka in till stan och ha det superkul!

imorgon ska vi till kristianstad och fira dannys lillasyster ida. :) senare när vi är klara där ska danny och hans far köra till lund och hämta vårt nya soffbord, ett kistbord. skulle hämtat ett i ljungby där vi hittade ett för 2000 ,- men när jag satt på blocket hemma hos mamma och pappa i förmiddags så hittade jag ett exakt likadant i lúnd för 600 ,-. mycket närmare och mycket billiagare. då får man ha en ursäkt fast att man bestämmt man ska ha något! med tanke på att dessa borden är sjukt eftertraktade (verkar det som) så kommer dom garanterat att få sålt dom!

lilleman ligger och sover så jag ska spela en runda betapet innan han vaknar till igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0