NEDRÄKNING

kollade just på paris hiltons my new bff. kan tycka det är väldigt tramsigt, men bara för att det är så löjligt så måste man ju kolla på det. Onch, killen/tjejen åkte ut idag och jag bara retade mig så fruktansvärt på den personen.
sitter och väntar på mejl från den nya hyresvärden i nyvång, om hon som bor där nu har flyttat ut sina saker så att vi kanske skulle kunna börja flytta snart. danny är ledig imorgon och går på natten på torsdag så han börjar inte förräns kl 5. så det hade varit perfekt att börja flytta imorgon. men ser dåligt ut med svar idag iallafall. sen mejlde vi på ett nytt köksbord som var billigt och bra. men ser dåligt ut på den fronten också. kollar folk inte sina mail?
hittade en annan sak på blocket också. en ny cykel. var en tjej som hade en upplaga med damcyklar som hon hade tagit hem från indien. och både jag och danny behöver varsinn cykel. så linda ska också med imorgon till höganäs och kolla på cyklar. dom kostade 450 ,- och det är inte speciellt farligt. så det blir en invigande tur när vi drar från munka mot ekebofestivalen. ska åka till indiska på väla också tror jag och köpa mig en cykelkorg. dom hade där som var jättefräcka, nämligen gröna och rosa tror jag!

OCH NU ÄR DET BARA 10 DAGAR KVAR, NEDRÄKNINGEN FORTSÄTTER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0