vackra väder

blev avbruten sist jag skrev av en underbar nyhet! så blev där inte mer tid senare på kvällen när linda och niklas kom på besök.
idag har jag varit hos min moster med mamma o co och badat och solat. härligt värre. en härlig värme när man ligger och solar. sen är den inte lika härlig när man vill göra andra saker. värmen har tagit på lilleman också, då han ligger och sover och har gjort största delen sen vi kom hem. så jag har hunnit göra lite nytta. har fått ordning på det mesta i vardagsrum, kök och vårt sovrum, bara lite småsaker kvar att göra. sen har vi datarummet som ser ut som ett bombnedslag. har blivit ett "detta vet vi inte var vi ska ha, släng in det där rum". har inte speciellt bråttom att få upp den stationära datorn eftersom vi har den bärbarande som har fungerande bredband nu. liams rum är lite sisådär. behöver lite skåp och hyllor och så först. han är inte i speciellt stort behov av det nu så det är inte jättebrådskande direkt.
lilleman väckte mig nu mitt i mitt diskande, så la mig honom här bredvid honom i sängen. var nog sällskap sjuk ett tag där, men nu är han på väg att somna igen.
nu är det bara 4 dagar kvar :D körde där förbi idag när vi körde från munka och det är i full gång med fixande :D
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0