2009-03-02

måndag igen och sjukligt trött är jag! har varit massa kalas i helgen. i lördags var vi i kristianstad och firade lille philip och igår firade vi mina brödrar. en himla social helg! vi har även fått undanröjt lite i skåp och massa sånt. mycket andra saker som ska få plats nu, så det har varit en riktigt utrensning. var på gekås i fredags och handlade en massa till den lille. shoppade en himla massa! alltid kul att plocka till sig i vagnen, men var inte lika kul att betala! men nu har vi typ allt och vi hittade supermycket fint!
var hos barnmorskan innan. min 5e barnmorska under graviditeten! synd bara att jag inte fick denna barnmorska från början för hon var verkligen superbra! så vi får se om jag hinner träffa henne igen på min bokade tid nästa tisdag eller om den lille kommit redan då! jag håller ju tummarna på det sistnämnda!

nu blir det städning igen.
puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0