2009-03-10

Känner jag är ganska dålig på att uppdatera min blogg. riktigt dålig stil faktiskt, speciellt när man är en så upptagen kvinna som mig, hehe! skämt osido.

Även fast jag inte är speciellt upptagen så springer faktiskt dagar och veckor fort förbi som bara den. idag är det en vecka kvar till beräknat bebisdatum! oh, va ja längtar tills du kommer. var inne på förlossningen i lördags, men det var falskt alarm! sen var det barnmorskan idag. är ju en gång i veckan nu när det är så närma. och allt var som vanligt, bra. magen har växt, men den lille hade inte gått upp speciellt i vikt. vilket inte gör mig speciellt mycket. men om det nu stämmer gör det inte mycket ondare att föda större barn, informerade barnmorskan mig om. men endå! så nu är det på onsdag nästa vecka jag ska dit igen, men jag håller ju tummarna att jag kanske slipper och att det har hänt saker fram tills dess.
det är rätt kul, för min farmor som aldrig varit en mobilmänniska skickade sms i söndags och idag och frågade hur det var och jag kände något. inte för att hon vet hur man använder punkter eller å,ä,ö men hon får dock iväg smsen! tycker det är strongt arbetat.
annars händer inte speciellt mycket. har fått undanstädat lite här nu i eftermiddag när jag hämtat danny. sen har helena varit här och tatt en falbb kaffe och snackat lite. det är vad som händer i allmänhet. får se om jag kommer iväg till annika på lördag (håller alla mina tummar). för det första var det evighetersen man träffade alla underbaringar sen för den andra känns det inte som jag kommer iväg till att göra speciellt mycket. men håller alla fingrar tummar och tår på att jag får träffa er!
nu ska jag hämta lite nyponsoppa, spela en runda alfapet & sen kolla på unga mödrar!
ha det bäst.
puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0