d-day

Happ, 17 mars och ingen bebis! Låter inte bättre än att jag tror att den verkligen ska komma idag för att det är beräknat, men är väl medveten om att det kunde varit två veckor sedan den kom eller kanske till och med att den kommer om 5 dagar. Vad som egentligen. men när man bara väntar och väntar så vill man verkligen och hoppas med allt hopp man bara har att den ska komma vilken sekund som helst! men, som sagt , ingen bebis än!


Annars idag har helena varit och druckit en flabb kaffe och snackat massa dynga med mig :) hur trevligt som helst! och sen efter att jag hämtat danny har vi pysslat en massor känns det som! han tog tag i brännet och sågade en massor och förflyttade det till karporten och jag har plockat lite i trädgården och på vår altan. shit med skit man kan göra sig av med. söndriga trädgårdsmöbler, sönderbitna bollar, spannar, ja allt! men det mesta än undanplockat och det ser lite trevligare ut. det tråkiga är bara att när man bor utmed vägen så mitt i "centrum" så kommer det massor av skit in i trädgården såsom pantflaskor, glasspapper, ciggarettpaket och annat mög som folk bara kastar in. vi har till och med en felix pommespåse blåsandes i häcken! sen efter undanplockningen i trädgården var färdig så fortsatte jag här inne. tvätten, golven och disken och vips, så har vi ett rent hem :) nu ska jag laga lite mat, med middagstips från linda, till den ljuva stämman av grannens spelande. eller inte!
och bara för att qiwi är det sötaste som finns så måste jag ju slänga upp ett par bilder på henne också :)





hon är lite förtröden av sig. kommer och ska lägga sig mellan så fort man ska pussa på sin sambo!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0