detta är ingen vanlig dag som farbror melker sa

då gick jag in i vecka 39+0 igår, alltså vecka 40 och nu så är det snart dags! helst tycker jag att det borde ske i detta ögonblick, i denna timme, men önska kan man ju alltid! har ju trotts allt inte gått förbi beräknat förlossningsdatum än, även om det kan ske ändå. många säger att som förstföderska går man alltid över tiden, men tror faktskt inte ett dugg på det. vi får se när storken kommer helt enkelt :)

idag har jag för övrigt varit sjukt flitig om man får berömma sig själv. har agerat städfirma, höhö! resultatet: KLINISK lägenhet. det är mödan värt när man ser resultatet och tycker att som belöning ska min sambo bjuda mig på pizza. han var då inte svårövertalad !! haha. jag har dammat, putsat fönster, dammsugat, torkat golv, tvättat undan. jag tror inte jag har missat en del av lägenheten! funderar dock på om jag skulle ta ner gardinerna i sovrummet och tvätta dom.. det får förbli funderingar en liten stund till.
sen har vi även hunnit med en runda i stan på ÖB och shoppat sånt som är perfekt att shoppa där, hygienartiklar! massor med schampoo, balsam, tvål, rengöringsmedel. ja allt på den fronten. kanske därför jag fick ett litet städryck? :P imorgon kommer sotaren kl 13, sen blir det familia en runda efter det skulle jag tro! 

och nu, ska jag spela en omgång alfapet, sen blir det pizza, sen unga mödrar!
shillevippen, puss & kram


vet det är en gamal bild, men det är faktiskt roligare än ett inlägg utan
bilder :) (bettan & jag i costa 2007)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0