plus sju

nu är det sju dagar över beräknat datum och tyvärr stirrar man sig väldigt blint på det! men snart nock så kanske den lille planerar att dyka upp! och det bästa som finns är verkligen dagar då man har något att göra, annars går man bara och väntar och väntar känns det som! och nu tycker jag att jag har haft att göra. tiden, hör och häpnad, bara springer iväg! :)


danny försåg den lille med lite musik!

helgen har varit supertrevlig. i fredags var det god middag och trevligt sällskap hos martin i häljparp! han bjöd på grillad fläskfilé och potatisgratäng! oh, milda makter det var inte till att leka med. riktigt gott. sen var det mycket snack om gamla tider. framförallt ekebofestivaltider och andra goda festminnen! alltid lika kul när det dyker upp på tal. vi får se om det blir en favorti i repris detta året med ekebofestivalen. absolut att jag ska dit, för det går ju inte att missa! och det kan ju bara inte misslyckas! man har ju trotts allt minst två dagar på sig att göra gott från sig. men en mycket trevlig kväll, tack så mycket martin och resten av sällskapet!
lördagen bestod av lite pyssling i hemmet på  förmiddagen och på kvällen begav jag mig till kattarp för att hämta upp helena och åka vidare på tjejmiddag hos en gamal klasskamrat från gymnasiet, ellinor, som fyllt 21! jättetrevligt att träffas, har ju trotts allt inte träffats sen vi tog stidenten! tyvärr var det dock inte många från klassen man fick träffa då många hade förhinder, men dock trevligt att träffa dom man fick träffa! även lördagen bjöd på god mat och trevlig sällskap! tack så mycket tjejer!

också har vi då en ny vecka påbörjad. inte speciellt många planer. ikväll kommer linda och niklas och vi ska käka lite gott, sen blir det väl som vanligt spel för mig och linda. alfapet, skipbo, ginrummy eller något i den stilen! nu ska jag infoga lite bilder på Qiwi, för hon är ju bara det sötaste som finns, sen ska jag spela en runda betapet innan jag kör till hyllinge för att hämta danny och handla!


sötnosen! <3









smakar på resterna från vår milkshake! lagom kletig vill jag våga påstå att hon var!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0