måndag.

Har alltid en massa funderingar och tankar om vad jag kan och ska skriva i bloggen, men sen när jag väl börjar skriva så rinner allt ut i sanden och jag har glömt allt jag funderade på!
Har varit en supertrevlig helg. mycket mys. I fredags gjorde jag & danny inte allt för mycket. han var trött efter jobbet och likaså var jag. så kollade film och sörplade i oss våra hemmagjorda milkshakes och kollade på kung fu hustle.

i lördags var det hålligång från det att vi vaknade känns det som. förövrigt så väckte nina mig med att smsa kl 8,15! vilken underbar sovmorgon, höhö. det var dömt till att misslyckas att somna om! dock kan man inte gå upp ur sängen kl kvart över 8 en lördagsmorgon, det är pinsamt. så la och drog mig till 9 iallafall! sen vid 13 tiden kom nina & anderas. andreas tog danny med sig och jag och nina åkte på vårt håll! vilket var att bege sig mot väla centrum för att hitta lite presenter eftersom att det vankades inflyttningsfest och födelsedagsfest! och det fixade vi, sen bar det av mot munka, till linda och niklas. på vägen blev jag stoppad, min första poliskontroll sen jag fick mitt körkort för över två år sedan! har aldrig blivit stoppad och nervös som en gnu var jag! haha! fick blåsa (även fast att jag är fetare än fetast :P) och visa kortet! men han trodde faktiskt inte att jag hade druckit något för det vore konstigt och sneglade lite på magen! sen var det bara att köra vidare.och så hem till linda o niklas, dom fixar sig lite, vi käkar middag och sen slår klockan lite över halv sex och det var dags att bege sig till klippan mot annikas inflyttningsfest, loves 20årsfest och sexpartyt!! en riktigt trevlig kväll med underbart sällskap och massor av skratt och för att inte glömma, alla sexprylar!

igår befann vi oss inte mer än bara hemma.  vi hade lite filmmys och bara tog det allmänt mys & firade vår ettåriga förlovningsdag!


jag älskar dig <3

osså har vi ju den lille, BF datum imorgon och vi väntar ivrigt på dig!!


Kommentarer
Postat av: Annika Åkesson

Åh grattis på ett-årsdagen! Hoppas den lille tittar ut snart :) Lycka till med allt!

2009-03-16 @ 15:06:55
URL: http://annikasord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0