are you ready for a good time.

sitter och lyssnar på var ligger landet där man böjer bananerna. får passa på när danny inte är i närheten då han verkligen hatar den. han får krupp på mig när jag bara så lite som råkar att nynna på den. det kan inte hjälpas när man får något på huvudet kan jag tycka. sen är den ju stenfräck och kanske lite uttjatad, men that´s life. så nu står han istället och diskar och lyssnar som vanligt på AC/DC. såg verkligen ut som en ren svinstia i vårt kök efter gårdagens middag plus frukosten idag. igår bara lämnade vi allt på diskbänken och åkte till ekeby. vi brukar annars vara duktiga på att inte ha någon disk och ta det direkt. men iallfall så var det hans lott att ta skiten idag.
ja, var då hos nina & anderas igårkväll och hade supertrevligt. thomsen kom också, har ju inte träffat henne på evigheter. alltid kul med överraskningar. vi tjejer förflyttade oss in till köket för killarna var ganska duktiga på att spela ganska högt (som vanligt då alltså), och vi hörde inte vad vi själva sa. och då blev det lite skipbo spelande, där jag kammade hem vinsterna. ah okej, ida vann en gång, men det var ju bara nybörjartur ;)
när vi körde hem tog vi en runda hem om morsan och farsan. han trodde det var dags och sken upp som en sol, men ack. sådan tur hade varken du eller jag! pappa har nämligen gissat på att jag skulle gå tolv dagar över tiden och det är ju idag. han har ju ett antal timmar kvar att hoppas, men jag tror han kan sluta att hoppas. för varför skulle han ha sån tur att gissa rätt och varför skulle jag få ha sån tur och få ut det lilla livet idag?
oh vad det var skönt att komma upp i morse. så underbart väder, man blir bara såå sjukligt glad och på ett helt underbart humör. tycker de flesta mornar har börjat med ett helt underbart och soligt väder, men frammåt eftermiddagen så molnar det på och solen försvinner. astråkigt. var inställd och såg verkligen fram emot att köra iväg en runda till skogen och promenera, men inte lika mysigt om inte det fina vädret hänger med. men det blir nog en trevlig skogpromenad ändå! iallafall för hundens skull. sen så sägs det ju att det kan skynda på förlossningen lite med långa promenader. men tycker inte jag har märkt något. eller så är jag bara inte en av de lyckligt utvalda för att det ska funka!

satt och kollade nu, och hittade massor av gamla bilder!

jag & kusinvitamin innan vi skulle på fest hos annika tror jag!


haha, när vi var på ekebo en alla hjärtans dag
för sisådär ca många många många år sen!


poor-helena & snygge sara roar sig i camen! helena med truten full av oboy!


vi ut på partaj någonstans!


jag och martin en midsommar för ett antal år sen.


jag, nina & ida!

ne nu orkar ja inte ladda fler! ska hjälpa danny nu faktiskt.
pyss & kram



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sara!

Jag kommer ihåg den kvällen från ekebo ;) haha

Hoppas allt är bra med dig :)



Puss Ina

2009-03-29 @ 22:34:34
Postat av: Roxanna

Din pappa fick som han trodde!! ;) Tuuuusen grattis Sara (& Danny)!! :D

2009-03-30 @ 10:01:28
URL: http://santorini.blogg.se/
Postat av: ida

wiho! älsakr ju den bilden.. haha, efter en fin joggingtur!! <3

2009-03-31 @ 19:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0