v.41+0

41+0 idag och jag har varit hos barnmorskan nu på morgonskvisten. och allt var precis som det skulle! fick ställa mig på vågen idag, usch pi och fy! det ska bli skönt när det lilla livet är ute så man kan börja motionera ordentligt och tappa i vikt så man kommer i sina vanliga kläder igen (som jag längtar), sola och få lite färg och känna sig fräsch! det är faktiskt inte speciellt kul att göra sig iordning och klä upp sig nu. kvittar hur man ser ut och hur fin man än gjort sig så känner man sig fetare än fetast och ofräschare än ofräschast! speciellt när man har ett par byxor som man kommer i (förutom mjukisarna som jag använder dagligen). man tappar all inspiration för allt som heter uppklädning!
och så fick jag såklart en tid nästa vecka ifall den lille inte har tittat till världen än. ska dit på tisdag isåfall, och hon bokar en tid inne i helsingborg till mig på onsdag för en undersökning på lasarettet. ser allt bra ut då, får jag en ny undersökning på tosdagen och därefter sätter dom igång mig! så nu är det inte långt kvar. man går som max till v 42+2, sen är det igångsättning som gäller. så om lite mer än en vecka så! men hoppas ju innerligt att det händer innan dess! dock får den gärna hålla sig inne på onsdag nästa vecka om den ännu inte kommit. ser gärna inte att den fyller år den 1 april, vilket skämt!

helt underbart väder. får dåligt samvete av att sitta här inne och glo som en kotte, så om man skulle ta hunden på en lång promenad (så kanske man kan få igång lillen lite också). men hur kul är det att gå i billesholm? hon blir ju glad vilket som även om det så är i billesholm! 

igår var linda & niklas här på lite middagsmys! vi käkade gott sen blev det spel för hela slanten. niklas och danny satt bänkade framför wii och jag och linda bänkade oss som vanligt med alfapet och skipbo!
sen hade vi två riktigt söta filurer som underhöll varandra



puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Petra

Åhh babe! som jag hoppas o väntar på att du ska få din lille! Jag hoppas allt går som beräknat och sen lovar jag att komma hem o besöka er så snart som möjligt! :) Lycka till med allt om vi inte hörs innan!

2009-03-27 @ 22:17:32
URL: http://garbera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0